ponedeljek, 8. november 2010

Po dolgem času


Ja res je minilo dolgo časa, odkar sem objavila zadnjo objavo na mojem blogu. Vmes nisem ravno zabušavala, res pa je, da tudi na blogu nisem nič objavljala.

Po dolgem premoru objavljam moje prvo večje naročilo. To mi je srce poskočilo, ko sem naredila in je bila naročnica zelo zadovoljna.

Narejenih je bilo 10 vabil za abrahama (noter ne štejem že prej pripravljenih osnutkov :)). Glede nato, da smo že globoko zakorakali v jesen, mi je bila kombinacija temno rjave in bež marmorirane barve zelo všeč.

Se pa s pomočjo in nasveti prijazne otočanke naredila prvo slikico s servetno tehniko na leseni podlagi. Seveda se lahko pohvalim, da je bil servetek na koncu brez katerekoli gubice. Za izbiro barve okvirja pa sem se obrnila na moža in ni mi žal, da je nastala slikica v rumeno rdeči kombinaciji.

1 komentar:

  1. Uau, čudovita vabila, elegantna in zelo lepo skombinirana tako po obliki kot barvi. LP:)

    OdgovoriIzbriši