četrtek, 2. julij 2009

A je to mogoče?

Ja seveda je. To se zgodi nekomu, ki ni ravno vešči v računalniških voda. Imela sem svoj blog, čeprav na njem ni bilo veliko objav. No tukaj jih je nekaj http://cebelicaletileti.blogspot.com/.

In kaj se je zgodilo? Hotela sem malo renovirati svojo stran oz. ozadje. V enem trenutku pa mi je verjetno zelo uspešno uspelo izbrisati podatke glede postavitve. Od takrat naprej sem lahko imela samo klasično postavitev, ki pa mi ni potegnila oz. nisem več znala naprej, čeprav sem se nekaj matrala in spraševala okrog. No tako sem zdaj postavila stran na novo in upam, da bo bolj uspešna oz. bom jaz bolj uspešna v nebrisanju pomembnih stvari.

Saj se tolažim, da tudi najboljšim se zgodi, zakaj se ne bi meni.

Zdaj pa v nadaljevanje ustvarjanja.

2 komentarja:

  1. Vekliko sreče z novo stranjo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, upam, da mi ne rata vsega ponovno izbrisat. Bom zdaj bolj pazljiva in se ne bom oddaljevala iz ziher poti. :)

    OdgovoriIzbriši